Page 365 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 365

Honda Forza 300
                                                 BMW C 400 GT


        διαστάσεις  από  το  Χ.    Τελείως  διαφορετική  εί-               Τεχνικά xαρακτηριστικά
        ναι η θέση οδήγησης, με τον αναβάτη να κάθεται        Κινητήρας
        πιο ξαμπλωτός, χάρη στις κεκλιμένες πλατφόρ-         Τύπος                              4T, 1K, Y/Ψ, 4β
                                                                                                           350
                                                             Κυβισμός (κ.εκ.)
        μες οι οποίες έχουν προεκταθεί στο βάθος του         Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)            80 Χ 69,6
        φερινγκ. Αυτό σου επιτρέπει να απλώσεις τα πό-       Συμπίεση (:1)                                 11.5
                                                                                                       34/7500
        δια, δημιουργώντας την δική σου comfort zone.        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                  3,57/6000
                                                             Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        Πανέξυπνα και πολύ πρακτικά στη χρήση, απο-          Τροφοδοσία                          Ηλ.Ψεκασμός
        δεικνύονται  και  τα  πατάκια  του  συνοδηγού,  τα   Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)               12.8
        οποία δεν είναι πτυσσόμενα, όπως έχουμε συ-          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                       4.6
        νηθίσει, αλλά είναι ενσωματωμένα στα πλαστικά,        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                   140
                                                               Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        αποτελώντας συνέχεια της πλατφόρμας. Είναι δε        Τύπος                         Ατσάλινο σωληνωτό
        αρκετά μεγάλα, με συνέπεια να πατάει ολόκλη-         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις             Τηλεσκοπικό
        ρο το πέλμα του συνεπιβάτη. Φυσικά το GT εστι-         Διαδρομή (χλστ.)                   πιρούνι 35χιλ
                                                                                                           110
        άζει στην άνεση και τον τουρισμό και κατ’ επέ-       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις                    Διπλό
        κταση διαθέτει ένα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού,                                            αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                           112
        που ανταπεξέρχεται στις μετακινήσεις εντός και       Διαδρομή (χλστ.)                 2Δ/265, 4Ε, ABS
                                                             Φρένα Ε (χλστ.)
        εκτός  αστικού  πεδίου.  Η  μεγαλύτερη  ζελατίνα     Φρένα Π (χλστ.)                    Δ/265, 1Ε, ABS
        θα συνοδεύσει τον αναβάτη στον ανοιχτό δρό-            Τροχοί - Ελαστικά
        μο, μειώνοντας τον εισερχόμενο προς αυτόν αέ-        Ελαστικό Ε                            120/70-15’’
        ρα. Μπορεί να μην ρυθμίζεται, αλλά προστατεύει       Ελαστικό Π                            150/70-14’’
        ικανοποιητικά, ακόμα και ψηλότερους αναβάτες  γο γρηγορότερα από ότι θα ήθελα. Η άψογη συ-
        όταν τα χιλιόμετρα στην έγχρωμη TFT οθόνη, γί- νεργασία  πλαισίου  -  αναρτήσεων  –  ελαστικών,
        νουν τριψήφια. Τα 8 επιπλέον κιλά ,έναντι του Χ,  προσφέρει πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, γε-
        δεν φαίνονται στην πράξη και στοιχειοθετούν δι- γονός που καθιστά το ρόλο του traction περιορι-

        αφορά μόνο στον πίνακα των τεχνικών. Από εκεί  σμένο, μόνο σε πολύ γλιστερές επιφάνειες.
        και πέρα, στο δρόμο το GT πατάει σταθερά και
        με αυτοπεποίθηση, ακολουθώντας πρόθυμα κά-             Η άποψή μας
        θε  εντολή  του  οδηγού.  Ο  κινητήρας,  όπως  και     Με την έλευση του GT,  η BMW διαθέτει πλέον στις
        στο Χ, διαθέτει αρκετή ροπή και οι επιταχύνσεις        τάξεις της, μια ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη γκάμα
        είναι άμεσες. Είναι και αρκετά οικονομικός, με         μοντέλων, σε αυτό το πρώτο βήμα της, στη μεσαία κα-
        τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 4,6 λίτρα          τηγορία των scooter. Το C 400 GT δεν είναι απλώς, ένα
                                                               ακόμα τουριστικό scooter. Εδώ μιλάμε για μια προσεγ-
        για κάθε 100 χιλιόμετρα. Η ποιότητα κύλισης εί-        μένη κατασκευή με κομψή σχεδίαση, που αναδύει άρω-
        ναι υποδειγματική, και αυτό το εισπράττει ο οδη-       μα πολυτέλειας σε κάθε της λεπτομέρεια. Το premium
        γός πιο μεστά, σε μεγαλύτερα δρομολόγια, εκτός         παρουσιαστικό του απευθύνει κάλεσμα και σε ένα πιο
                                                               απαιτητικό, πιο επαγγελματικό κοινό, χωρίς αυτό να μειώ-
        του αστικού ιστού.  Απόλυτη ταύτιση με το Χ σε         νει στο ελάχιστο, τις αρχές πάνω στις οποίες έχει βασιστεί.
        επίπεδο περιφερειακών εξαρτημάτων, με το πα-           Με το GT θα απολαύσεις τις καθημερινές σου μετακινή-
        κέτο αναρτήσεων και φρένων να ικανοποιεί πλή-          σεις εντός πόλης, ενώ παράλληλα καλύπτει το κενό που
        ρως σε όλες τις συνθήκες. Σφιχτές αλλά άνετες          αφήνει το Χ, όταν πρόκειται να βρεθείς σε εκτός πόλης
                                                               διαδρομές. Η διαφορά των 1.100 ευρώ στην βασική
        αναρτήσεις που δεν κοπανάνε ακόμα και με δι-           έκδοση, γίνεται αισθητά μικρότερη, αν αναλογιστούμε
        κάβαλο.  Δυνατά φρένα που κατεβάζουν άμεσα             ότι το GT φοράει αξεσουάρ, τα οποία βρίσκονται στον
        τα  χιλιόμετρα  όταν  χρειαστεί  να  επιβραδύνεις,     κατάλογο του πρόσθετου εξοπλισμού στο Χ. Αν η πόλη
                                                               δεν σου αρκεί, απευθύνσου στο C 400 GT!
        με την υποσημείωση ότι το ABS παρεμβαίνει λί-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370