Page 323 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 323

SEAT MO eScooter 125


          Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλό επί-
        πεδο και αυτό είναι κάτι που γίνεται άμεσα αντιλη-
        πτό με μια προσεκτική ματιά στο φινίρισμα και τη
        συναρμογή των πλαστικών. Παρά το γεγονός ότι η
        μπαταρία είναι μεγάλη και αφαιρούμενη, δεν με-
        τακινείται ούτε “κοπανάει”, όταν περνάς πάνω από

        έντονες ανωμαλίες, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα
        πλαστικά καθώς δεν ακούγονται τριγμοί, οι οποί-
        οι θα ήταν πολύ εύκολο να γίνουν αντιληπτοί μιας
        που το MO είναι σχεδόν αθόρυβο. Θα θέλαμε λί-        Κάτω από τη σέλα υπάρχει ένας μεγάλος, ενιαίος
                                                             χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει δυο κράνη
        γο πιο ποιοτικούς και μοντέρνους διακόπτες μιας
        και η τιμή αγοράς πλησιάζει είναι αντίστοιχη ενός  οποία αποτελεί χωρίς αμφιβολία το επίκεντρο της
        scooter 300 – 400 κυβικών.                           κατασκευής. Η συγκεκριμένη συστοιχία είναι τρο-
          Ανεση – εργονομία                                  χήλατη  και  μεταφέρεται  σαν  μικρή  βαλιτσούλα,

          Επάνω στο SEAT MO δεν θα αισθανθείς ποτέ στρι- κάτι πολύ θετικό, καθώς ζυγίζει 40 κιλά, οπότε η
        μωγμένος, ο χώρος που περισσεύει ανάμεσα στα  μεταφορά της θα ήταν πολύ δύσκολη αν δεν είχε
        γόνατά σου και την ποδιά είναι μεγάλος και ακό- ρόδες. Επίσης, έχει ενσωματωμένο φορτιστή, οπό-
        μα και οι μεγαλύτερου αναστήματος αναβάτες δεν  τε απλά τη βάζεις στην πρίζα με μια πλήρη φόρτιση
        θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Το τιμόνι βρίσκεται  να ολοκληρώνεται σε περίπου 6 ώρες. Σύμφωνα
        στο σωστό ύψος συμβάλλοντας όχι μόνο στην ξε- με τη SEAT η μπαταρία διατηρεί το 97% της χω-
        κούραστη στάση του σώματος, αλλά και στην αμε- ρητικότητάς της μετά από 500 κύκλους φόρτισης.
        σότητα με την οποία μεταφράζονται οι εντολές του  Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει που-
        οδηγού σε αυτό. Η σέλα έχει πλούσιο αφρώδες και  θενά κάποιο εμφανές καλώδιο από το ηλεκτρικό
        θα μπορούσε να σε κρατήσει ξεκούραστο για πολλά  σύστημα κίνησης. Όλα είναι όμορφα τακτοποιημέ-

        περισσότερα χιλιόμετρα από όσα προσφέρει αυτο- να και καλυμμένα αφήνοντας μια “καθαρή” εικόνα.
        νομία η μπαταρία. Όπως συμβαίνει βέβαια με αρκε-       Στο δρόμο
        τά scooter, ανοίγει αρκετά τα πόδια με αποτέλεσμα      Στο άκουσμα και μόνο των 7000W είχαν αρχί-
        οι πιο βραχύσωμοι αναβάτες να πατούν με τις μύτες,  σει να μας τρέχουν τα σάλια και ανυπομονούσαμε
        χωρίς βέβαια αυτό να είναι πρόβλημα αφού το βά- να τα δούμε στην πράξη. Το δυνατό τράβηγμα του
        ρος του MO είναι σχετικά μικρό (150 κιλά). Το κομ- μοτέρ κυρίως στα mode City και Sport είναι παρό-
        μάτι της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη είναι  μοιο, αν όχι πιο έντονο, με βενζινοκίνητο scooter

        πιο σκληρό, αλλά ο χώρος που του αναλογεί είναι  125  κυβικών  και  η  τελική  έρχεται  γρήγορα.  Τα
        μεγάλος, οπότε δεν θα είναι “αγκαλιά” με τον ανα- βλέμματα απορίας όσων αντιλαμβάνονται ότι πρό-
        βάτη, ούτε θα χτυπούν τα κράνη τους σε κάθε φρε- κειται για ηλεκτρικό scooter θα σε συντροφεύουν
        νάρισμα. Επίσης, έχει στη διάθεσή του αναδιπλού- από φανάρι σε φανάρι, καθώς δεν θα πιστεύουν
        μενα μαρσπιέ και εργονομικές χειρολαβές που είναι  ότι τα ηλεκτρικά scooter έχουν εξελιχθεί τόσο πο-
        όμορφα ενσωματωμένες στη σιλουέτα του scooter.       λύ. Πολύ θετικό είναι το γεγονός ότι σε αντίθεση με
          Κινητήρας – Περιφερειακά                           άλλα scooter, οι επιδόσεις του δεν επηρεάζονται
          Στο κέντρο του πίσω τροχού υπάρχει ο ηλεκτροκι- δραματικά με δεύτερο άτομο στη σέλα ή σε ανη-
        νητήρας ισχύος 7000W που μπορεί να φτάσει στιγ- φόρες με έντονη κλίση. Ένα σημείο που θέλει λίγο
        μιαία τα 9000W. Για την τροφοδοσία του με ρεύμα  χρόνο για να το συνηθίσεις είναι το έντονο φρένο

        φροντίζει μια μπαταρία λιθίου 52v και 5,6 kWh η  κινητήρα στα Eco και Sport mode, τα οποία βέβαια
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328