Page 260 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 260
e-Viball 125
λιγότερη ενέργεια κατά την εκκίνηση. τικά επίπεδα για τη κατηγορία του ενώ το μεταξό-
Επιπλέον δίνεται στον αναβάτη η επιλογή ανά- νιο των 1260 χιλιοστών θα προσφέρει απλόχερα
μεσα δυο «mode» οδήγησης, με το πρώτο να όλη την ευελιξία που χρειάζεται ένα scooter πό-
λειτουργεί πιο συντηρητικά και οικονομικά με τη λης. Το τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 90mm
μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 51 χιλιόμετρα, κά- θα απορροφήσει εύκολα μικρές κακοτοπιές που
νοντας το κατάλληλο για οικονομία ενέργειας. υπάρχουν στους δρόμους μας αλλά θα διαμαρ-
Στο δεύτερο αποδεσμεύεται όλη η δύναμη και η τυρηθεί σε λίγο μεγαλύτερες, κάτι που είναι
ροπή του ηλεκτροκινητήρα με την ταχύτητα να απόλυτα φυσιολογικά για ένα scooter, ενώ πίσω
φτάνει τα 76 χιλιόμετρα με κόστος στην αυτονο- υπάρχει μια διπλή ανάρτηση διαδρομής 71mm
μία. Το χαρακτηριστικό που είναι άξιο αναφοράς ρυθμιζόμενη ως προς την προφόρτιση. To e-
είναι ότι η αλλαγή των mode μπορεί να γίνει και Viball πατάει πάνω σε ζάντες 14 ιντσών μπροστά
εν κινήσει κάτι που λύνει τα χέρια και δίνει λύ- και πίσω και για το σωστό φρενάρισμα του έχουν
σεις σε στιγμές προσπέρασης. τοποθετηθεί διπίστονες δαγκάνες με έναν δίσκο
Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα 220 χιλιοστών μπροστά και 200 χιλιοστών πίσω
Αν και με την πρώτη ματιά δεν το φωνάζει, το και σύστημα πέδησης CBS που με το πάτημα της
πλαίσιο του e-Viball είναι στιβαρό σε ικανοποιη- μανέτας ενεργοποιεί και τα δυο φρένα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα