Page 260 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 260

e-Viball 125


























































        λιγότερη ενέργεια κατά την εκκίνηση.                 τικά επίπεδα για τη κατηγορία του ενώ το μεταξό-
          Επιπλέον δίνεται στον αναβάτη η επιλογή ανά- νιο των 1260 χιλιοστών θα προσφέρει απλόχερα
        μεσα  δυο  «mode»  οδήγησης,  με  το  πρώτο  να  όλη την ευελιξία που χρειάζεται ένα scooter πό-
        λειτουργεί πιο συντηρητικά και οικονομικά με τη  λης. Το τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 90mm
        μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 51 χιλιόμετρα, κά- θα απορροφήσει εύκολα μικρές κακοτοπιές που
        νοντας  το  κατάλληλο  για  οικονομία  ενέργειας.  υπάρχουν στους δρόμους μας αλλά θα διαμαρ-

        Στο δεύτερο αποδεσμεύεται όλη η δύναμη και η  τυρηθεί  σε  λίγο  μεγαλύτερες,  κάτι  που  είναι
        ροπή του ηλεκτροκινητήρα με την ταχύτητα να  απόλυτα φυσιολογικά για ένα scooter, ενώ πίσω
        φτάνει τα 76 χιλιόμετρα με κόστος στην αυτονο- υπάρχει μια  διπλή ανάρτηση διαδρομής 71mm
        μία. Το  χαρακτηριστικό που είναι άξιο αναφοράς  ρυθμιζόμενη  ως  προς  την  προφόρτιση.  To  e-
        είναι ότι η αλλαγή των mode μπορεί να γίνει και  Viball πατάει πάνω σε ζάντες 14 ιντσών μπροστά
        εν κινήσει κάτι που λύνει τα χέρια και δίνει λύ- και πίσω και για το σωστό φρενάρισμα του έχουν
        σεις σε στιγμές προσπέρασης.                         τοποθετηθεί διπίστονες δαγκάνες με έναν δίσκο
          Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα                         220 χιλιοστών μπροστά και 200 χιλιοστών πίσω
          Αν και με την πρώτη ματιά δεν το φωνάζει, το  και σύστημα πέδησης CBS που με το πάτημα της
        πλαίσιο του e-Viball είναι στιβαρό σε ικανοποιη- μανέτας ενεργοποιεί και τα δυο φρένα.

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265