Page 198 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 198
SYM Joyride 300
λεύεσαι τα 2,65 kgm ροπής και να ελέγχεις με Τεχνικά xαρακτηριστικά
ακρίβεια την ταχύτητά σου κάθε στιγμή. Κινητήρας
Αναρτήσεις – Φρένα Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Το σημαντικότερο ίσως στοιχείο από πλευράς Κυβισμός (κ.εκ.) 178.3
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
Δ.Α
περιφερειακών στο Joyride 300 είναι ο εμπρός Συμπίεση (:1) Δ.Α
τροχός των 16 ιντσών με ελαστικό 110/70-16, που Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 26 / 8.000
2,65 / 6.000
χαρίζει στο scooter πιο προβλέψιμη συμπεριφο- Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
ρά, μεγαλύτερη σταθερότητα και άνεση όταν περ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 11,5
νά πάνω από ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στο Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,7
πίσω μέρος έχουμε τροχό 14 ιντσών με ελαστι- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) Δ.Α
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
κό 140/70-14. Στον τομέα των αναρτήσεων έχει Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
επιλεγεί πιρούνι με διαδρομή 115 χιλιοστά, τα κα- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
λάμια του οποίου προστατεύονται από φυσούνες Διαδρομή (χλστ.) 115
μαύρου χρώματος και δυο αμορτισέρ πίσω ρυθμι- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
100
Διαδρομή (χλστ.)
ζόμενα ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων Φρένα Ε (χλστ.) Δ/260, 4Ε, ABS
με διαδρομή 100 χιλιοστά. Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 2Ε, ABS
Στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκο 260mm Τροχοί - Ελαστικά 110/70-16’’
Ελαστικό Ε
εμπρός με 4πίστονη ακτινικά τοποθετημένη δα- Ελαστικό Π 140/70-14’’
γκάνα, μια εντυπωσιακή στην εμφάνιση και στην
απόδοση λύση που σπάνια βλέπουμε σε μοτοσυ- Η άποψή μας
κλέτες, πόσο μάλλον σε scooter, ενώ πίσω υπάρ-
χει δίσκος 240 mm με δαγκάνα 2 εμβόλων. Το Το SYM Joyride 300 έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο
εύρος αναβατών, καθώς απευθύνεται σε όσους θέλουν
δικάναλο ABS είναι στάνταρ και φέρει την υπο- λίγα περισσότερα κυβικά και αυξημένα επίπεδα άνε-
γραφή της Continental. σης στις καθημερινές τους μετακινήσεις, αλλά και σε
Στο δρόμο εκείνους που δεν διστάζουν να ταξιδέψουν. Προσφέρει
υψηλά επίπεδα πρακτικότητας με την τιμή του να είναι
Πώς μεταφράζονται όμως όλα τα παραπάνω από τις πιο ανταγωνιστικές της κατηγορίας.
στην πράξη; Η θέση οδήγησης θα χρειαστεί λίγο
χρόνο εξοικείωσης ιδιαίτερα αν προέρχεσαι από «σιδερώνει» το οδόστρωμα.
μοτοσυκλέτα, αλλά το να λυγίζουν λίγο τα γόνα- Ως γνήσιο GT scooter δεν θα πει όχι σε αυτοκι-
τα είναι κάτι που συμβαίνει συχνά στα scooter. Από νητόδρομο και πιο μακρινές αποστάσεις ακόμα και
τα πρώτα κιόλας μέτρα εντυπωσιάζει η ευελιξία και με δεύτερο άτομο, το οποίο μάλιστα δεν θα δυσα-
η ελαφριά αίσθηση που έχει το Joyride, που είναι νασχετήσει, αφού απολαμβάνει υψηλά επίπεδα
αντιστρόφως ανάλογα του όγκου ενός scooter 300 άνεσης. Η μεγάλων διαστάσεων ζελατίνα καλύπτει
κυβικών. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται άμεσα εξαιρετικά από τον αέρα, αλλά στην πάνω θέση, η
και παρά τον GT προσανατολισμό του κινείται με άκρη της βρίσκεται ακριβώς στο ύψος των ματιών
άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα με το σχετικά με- του αναβάτη, αν αυτός είναι κάτω του 1,70 και «κό-
γάλο κόψιμο του τιμονιού και την καλορυθμισμέ- βει» στη μέση το οπτικό σου πεδίο, γιατί βλέπεις
νη μετάδοση να συμβάλουν τα μέγιστα στην πυκνή και μέσα, αλλά και πάνω από τη ζελατίνα ταυτό-
κίνηση ή τις μανούβρες. Εξαιρετική είναι η επίδο- χρονα. Ταξιδεύοντας με ταχύτητες κοντά στα 110
σή του στον τομέα της άνεσης καθώς πέρα από την χιλιόμετρα απολαμβάνεις τα χαμηλά επίπεδα θο-
αφράτη σέλα, στην απορρόφηση των ανωμαλιών ρύβου και την απουσία κραδασμών, οι οποίοι κά-
συμβάλει και ο εμπρός τροχός των 16 ιντσών που νουν την εμφάνισή τους μόνο στο ρελαντί.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα