Page 189 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 189

SYM Citycom S 300i ABS


               ο Citycom  300 είναι μια από τις καλύτερες
               value for money προτάσεις που μπορεί να
        Τβρει κανείς στην ελληνική αγορά. Είναι ένα
        από εκείνα τα scooter που μπορεί να μην ξεχωρί-
        ζει με τη σχεδίασή του αλλά καταφέρνει να τα κά-
        νει όλα καλά και να είναι παράλληλα ιδιαίτερα προ-

        σιτό στο κοινό.
          Σχεδίαση-Ποιότητα                                  Ένα κράνος κλειστού τύπου θα χωρέσει με άνεση
          Η εμφάνισή του είναι σοβαρή και διακριτική και  κάτω από τη σέλα αφήνοντας χώρο για πράγματα
        θα φανεί σίγουρα ελκυστική σε εκείνους που επι-      τόσο μπροστά όσο και πίσω από αυτό. Η μοκέτα
        θυμούν να έχουν ανάλογη παρουσία στο δρόμο. Τα       δίνει ένα τόνο ...θαλπωρής.
        οπίσθια φωτιστικά σώματα της έκδοσης S είναι τε-
        χνολογίας LED ενώ τα κρύσταλλα τους είναι πλέον

        φιμέ. Η σέλα είναι η επόμενη στη σειρά που δέχτη-
        κε αλλαγές με νέο πιο ποιοτικό στην όψη, αλλά και
        στην αφή, υλικό και νέο αφρώδες ακόμη καλύτε-
        ρης ποιότητας. Αυτό που σίγουρα ξεχωρίζει την έκ-
        δοση S από το απλό μοντέλο είναι το μεγάλο τελι-
        κό της εξάτμισης που ήρθε μαζί με το νέο κινητήρα
        F4. Ποιοτικά το Citycom κινείται στα ίδια καλά στά-

        νταρ με την απλή έκδοση. Τα πλαστικά στην περι- Νέος φωτισμός και γραμματοσειρά για τον πίνακα
        οχή του τιμονιού και της ποδιάς θα μπορούσαν να      οργάνων του S. Εξακολουθούν να είναι λίγο πιο
        είναι λίγο καλύτερης ποιότητας, αλλά δεν υπάρχει     μικρά σε μέγεθος από όσο θα θέλαμε αλλά οι
                                                             ενδείξεις είναι ευδιάκριτες.
        κάποιο σημείο που να ενοχλεί. Άλλωστε, το μοντέ-
        λο της SYM έχει αποδείξει την αντοχή του όλα αυ- γουν πανέξυπνα με το πάτημα ενός μπουτόν. Οι
        τά τα χρόνια που βρίσκεται στην αγορά.               αποθηκευτικοί χώροι του Citycom βρίσκονται σε
          Εργονομία/Χώροι                                    καλά επίπεδα παρά την ύπαρξη τροχού 16 ιντσών
          Ξεκινώντας από τη θέση οδήγησης να πούμε ότι  και στο πίσω μέρος. Ένα κράνος κλειστού τύπου
        δεν μας προκαλεί κανένα παράπονο αφού όλα βρί- θα χωρέσει κάτω από τη σέλα και περισσεύει χώ-
        σκονται στα σωστά σημεία. Η ζελατίνα έχει ενσωμα- ρος για αδιάβροχο και αρκετά ακόμη αντικείμενα.
        τωθεί στη σχεδίαση του τιμονιού και βρίσκεται στο  Μικρός χώρος υπάρχει και στο ντουλαπάκι της πο-

        σωστό  σημείο  προσφέροντας  καλή  κάλυψη  στον  διάς, ενώ το Citycom φέρει γάντζο και 12βολτη πα-
        κορμό του αναβάτη, για το μέγεθός της. Περνώ- ροχή ρεύματος.
        ντας στην ποδιά, η ύπαρξη κεντρικού τούνελ που         Πλαίσιο-Φρένα-Αναρτήσεις
        φιλοξενεί το ρεζερβουάρ, περιορίζει τα διαθέσιμο       Το  πλαίσιο  είναι  παραδοσιακά  ατσάλινο  σωλη-
        χώρο για τα πόδια του αναβάτη, αλλά δεν θα δυ- νωτό και το πιρούνι είναι συμβατικό. Ο αναβάτης
        σκολευτείτε να βρείτε τη θέση που σας ταιριάζει. Η  μπορεί να επέμβει στα αμορτισέρ ρυθμίζοντας την
        σέλα είναι ένα από τα δυνατά σημεία του Citycom.  προφόρτισή τους. Σε γενικές γραμμές το Citycom
        Είναι μεγάλη σε μήκος και φαρδιά και το αφρώδες  προτάσσει ένα... χαλαρωτικό προφίλ στο δρόμο δί-
        που φέρει είναι πολύ και ποιοτικό και για τους δύο  νοντας έμφαση στην άνεση, με τους μεγάλους τρο-
        επιβαίνοντες. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του  χούς να φροντίζουν για τη σταθερότητα στις κακο-

        και  πρακτικές  χειρολαβές,  ενώ  τα  μαρπσιέ  ανοί- τεχνίες.  Οι  αναρτήσεις  απορροφούν  με  επιτυχία
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194