Page 182 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 182

Piaggio MP3 500 HPE Sport Advanced                                       Honda Forza 300


        την βόλτα σου, καταλαβαίνοντας άμεσα την διαφο-                   Τεχνικά xαρακτηριστικά
        ρά στην αίσθηση κύλισης. Οι 3 τροχοί «εξομαλύ-        Κινητήρας
        νουν» την πληροφόρηση στο τιμόνι, προσφέροντας       Τύπος                              4T 1K, Υ/Ψ 4Β
        παράλληλα μια έντονη αίσθηση σταθερότητας. Ο         Κυβισμός (κ.εκ.)                              493
        τρόπος χειρισμού του MP3 είναι όμοιος με αυτόν       Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)               94x71
                                                                                                           Δ/Α
                                                             Συμπίεση (:1)
        ενός συμβατικού δικύκλου, όσον αφορά τις εντο-       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                44,2/7.750
        λές του τιμονιού και τις κλίσεις στις στροφές. Συνε-  Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                     4,8/5.500

        πώς, δεν ξενίζει τον αναβάτη, αν και (φυσιολογικά)   Τροφοδοσία                             Ψεκασμός
                                                             Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                          13,2
        αυτός θα καταβάλλει περισσότερη δύναμη στους         Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                      4,8
        ελιγμούς  αφού  το  πολύπλοκο  εμπρός  σύστημα       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                       -
        έχει πιο «βαριά» ανταπόκριση. Οι κλίσεις που το        Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        MP3 μπορεί να πάρει είναι αρκετά μεγάλες και         Τύπος                         Ατσάλινο σωληντωό
                                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Αρθρωτό τετράπλευρο
        εκεί φαίνεται η διαφορά που κάνει ο 3ος τροχός,      Διαδρομή (χλστ.)                               85
        προσθέτοντας κράτημα και πληροφόρηση, σε τυ-         Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις       Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                           108
        χόν γλιστρήματα. Η παραπανίσια αίσθηση ασφα-         Διαδρομή (χλστ.)                 2Δ/258, 2Ε, ABS
                                                             Φρένα Ε (χλστ.)
        λείας είναι κάτι που διατηρείται στο ακέραιο και     Φρένα Π (χλστ.)                   Δ/240, 1Ε, ABS
        στο MP3 500, αποτελώντας χαρακτηριστικό-κλει-           Τροχοί - Ελαστικά
        δί όλης της οικογένειας.                             Ελαστικό Ε                            110/70-13’’
                                                                                                   140/70-14’’
                                                             Ελαστικό Π
          Ειδοποιός  διαφορά  του  MP3  500,  ωστόσο,  εί-
        ναι ο κινητήρας. Ο μονοκύλινδρος  των 500 κυβι- τα 80 και πάνω, κινητήρας και μετάδοση χαρίζουν
        κών λειτουργεί με μια χαρακτηριστική «thumper»  μια ευχάριστη έκπληξη στον αναβάτη: Το σύνο-
        αίσθηση και υπόσχεται πλούσια ροπή και ελαστι- λο λειτουργεί με περισσότερη διαθέσιμη δύναμη,
        κότητα. Πράγματι, το MP3 επιταχύνει ομαλά και  χωρίς κραδασμούς και χωρίς θόρυβο.
        γραμμικά σε συνθήκες πόλης, αν και η σχέση με-
        τάδοσης του CVT μέχρι τα 80 χλμ/ώρα είναι πε-         Η άποψή μας

        ρισσότερο μακριά από όσο χρειάζεται και στοιχί-       Το 500 HPE Sport Advanced είναι η top πρόταση
        ζει σε «σπιρτάδα» στο άνοιγμα του γκαζιού (κάτι       της Piaggio στα πάντα ιδιαίτερα MP3,η «crème de la
        που φάνηκε και στις μετρήσεις μας). Ωστόσο, από       crème» της γκάμας με στοιχεία μοναδικότητας και
                                                              πολυτέλειας που ξεχωρίζουν. Μπορεί να οδηγηθεί με
                                                              δίπλωμα αυτοκινήτου και να «λυτρώσει» τον χρήστη
                                                              του από την ασφυκτική αστική κίνηση, προσφέροντας
                                                              υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης και ασφάλειας από
                                                              κάθε ανάλογο δίκυκλο. Οι έντονες εκδρομικές του δυ-
                                                              νατότητες δεν κρύβονται, χάρη στον 500άρη κινητήρα
                                                              και την προσφερόμενη άνεση του. Η μη αμελητέα τιμή
                                                              απόκτησης του MP3 επαφίεται στο όλο τεχνολογικό
                                                              υπόβαθρο του μοντέλου και στην premium τοποθέτηση
                                                              του ως ιδιαίτερο όχημα, για συνειδητοποιημένους οδη-
                                                              γούς-αναβάτες που θα το απολαύσουν για αυτό που
                                                              είναι. Και πράγματι, το MP3 μπορεί εύκολα να κερδίσει
                                                              το τίτλο, μιας «τρίτροχης λιμουζίνας» για την πόλη και
                                                              όχι μόνο.


                                                             Μοναδικό το σύστημα της Piaggio εμπρός, εδώ και
                                                             30 χρόνια. Τα φρένα απέδωσαν σε αναμενόμενο
                                                             επίπεδο ισχύος και αίσθησης.
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187