Page 118 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 118

Yamaha Tricity 155 ABS


        λαγής λαδιού κινητήρα και ιμάντα μετάδοσης.

          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
          Το  πλαίσιό  του  είναι  ατσάλινο  και  η  προσεκτι-
        κή σχεδίασή του, κρύβει τα 165 γεμάτα κιλά του
        Tricity. Για την ανάρτηση των εμπρός τροχών χρησι-
        μοποιείται το σύστημα Leaning Multi Wheel (LMW)
        με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι της KYB σε κάθε, ενώ
        πίσω χρησιμοποιούνται διπλά αμορτισέρ. Οι μπρο-
        στινοί τροχοί φορούν ελαστικά διαστάσεων 90/80-
        14,  ενώ  ο  πίσω  130/70-13.  Για  την  επιβράδυν-
        σή του, την ευθύνη έχουν 2 δίσκοι 220 χιλιοστών

        εμπρός, ένας σε κάθε τροχό ενώ ο πίσω δίσκος εί-
        ναι διαμέτρου 230 χιλιοστών. Τα φρένα του έχουν      Τα  πλήρως ψηφικά όργανα διαθέτουν ενδείξεις
        ABS και συνδυασμένη λειτουργία, δηλαδή, πατώ- για εξωτερική θερμοκρασία και αλλαγή λαδιών ή
        ντας την αριστερή μανέτα ενεργοποιούνται οι δα-      ιμάντα μετάδοσης.
        γκάνες του πίσω αλλά και των εμπρός δίσκων, ενώ      ται με ψεκασμό και είναι εξοπλισμένος με το σύ-
        η δεξιά μανέτα ενεργοποιεί μόνο τα εμπρός φρέ-       στημα Variable Valve Actuation, ώστε να αποδίδει
        να.                                                  τα μέγιστα τόσο σε χαμηλές, όσο και σε υψηλές
          Κινητήρας                                          στροφές λειτουργίας. Η απόδοσή του είναι γραμ-

          Ο κινητήρας του Tricity είναι 155 κυβικά μονο-     μική κι επιταχύνει το Tricity μέχρι την τελική των
        κύλινδρος,  υδρόψυκτος,  τετράχρονος  με  4βάλ-      110 χιλιομέτρων την ώρα.
        βιδη  κεφαλή,  απόδοσης  14,9  ίππων  στις  8.000      Οδηγώντας
        σ.α.λ.  και  1,46  χιλιογραμμομέτρων  ροπής  στις      Το γλίστρημα του εμπρός τροχού σε ένα scooter
        6.000 σ.α.λ. Είναι τεχνολογίας Blue Core για να      ή μια μοτοσυκλέτα, είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει
        συνδυάζει υψηλή απόδοση με χαμηλή κατανάλω-          σε πτώση. Το Tricity όμως, αντιμετωπίζει τέτοια γλι-
        ση και μειωμένες εκπομπές ρύπων, ενώ πληροί          στρήματα απλά ανοίγοντας λίγο την τροχιά του και
        τις προδιαγραφές Euro 4. Η τροφοδοσία του γίνε-      παραμένοντας, φυσικά, όρθιο. Αυτό το χαρακτηρι-

                                                             στικό του εκτοξεύει τα επίπεδα ενεργητικής ασφά-
                                                             λειας και συγχωρεί ένα πιθανό λάθος τόσο του άπει-
                                                             ρου, όσο και του έμπειρου αναβάτη. Το τιμόνι έχει
                                                             ελαφριά αίσθηση και δεν επιβαρύνεται από το βά-
                                                             ρος του εμπρός συστήματος ανάρτησης, οπότε δύ-

                                                             σκολα θα καταλάβει κάποιος ότι έχει δύο τροχούς
                                                             μπροστά του. Με μεγάλη ευκολία γίνονται οι επιτό-
                                                             που ελιγμοί και οι αναστροφές, αφού το Tricity κρύ-
                                                             βει τα κιλά του και πλαγιάζει με ευκολία. Η λειτουρ-
                                                             γία των πίσω αμορτισέρ είναι κάπως σκληρή, αλλά
                                                             σίγουρα δεν θα μπορούσαν οι Ιάπωνες σχεδιαστές
                                                             να προβλέψουν την ποιότητα των Ελληνικών δρό-
                                                             μων. Τα φρένα, έχουν τη δύναμη να σταματήσουν με

        Στην ποδιά υπάρχει γάντζος και ντουλαπάκι με         ασφάλεια το Tricity ακόμα κι όταν κινείται με υψηλές
        παροχή ρεύματος 12v.                                 ταχύτητες. Η λειτουργία τους είναι πολύ προοδευτι-
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123