Page 59 - scooter mototriti 01 Nοεμβρίου 2023
P. 59
Malaguti Mission 200
πουν να ελίσσεσαι σαν αίλουρος ανάμεσα στα μπο- Τεχνικά xαρακτηριστικά
τιλιαρισμένα αυτοκίνητα κερδίζοντας χρόνο σε κά- Κινητήρας
θε μετακίνηση. Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Το επίπεδο κραδασμών που παράγει ο κινητή- Κυβισμός (κ.εκ.) 181
ρας παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και ποτέ δεν θα Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
Δ.Α
γίνουν ενοχλητικοί. Επιταχύνει πρόθυμα σε κάθε Συμπίεση (:1) 17,3 / 8.000
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
άνοιγμα του γκαζιού και νιώθεις ένα μικρό σκαλο- Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) 1,58 / 7.750
πάτι μετά τις 6.000 στροφές με τον κινητήρα να ανε- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
βάζει αδιάκοπα στροφές μέχρι τα κόκκινα. Η μετά- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7
δοση λειτουργεί με ακρίβεια μεταφράζοντας κάθε Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,1
εντολή που δίνεις από το δεξί γκριπ και σου επιτρέ- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 120
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
πει να ελέγχεις με ευκολία την ταχύτητά σου όταν Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
φιλτράρεις την κίνηση. Στις υψηλές ταχύτητες πα- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
ραμένει σταθερό και εμπνέει εμπιστοσύνη, ενώ αν Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
επιμείνεις στο γκάζι, το κοντέρ θα δείξει 120 χιλιό- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.)
Δ.Α
μετρα με έναν ελαφρύ κραδασμό στο τιμόνι να κά- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/267, 2Ε, ABS
νει την εμφάνισή του κοντά στην τελική. Η αίσθηση Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 1Ε, ABS
που αποκομίσαμε από τις αναρτήσεις είναι βελτι- Τροχοί - Ελαστικά
ωμένη σε σχέση με τα όσα έχουμε συνηθίσει από Ελαστικό Ε 120/70-13’’
άλλα μικρού κυβισμού scooter και το μεγαλύτερο Ελαστικό Π 130/70-14’’
μερίδιο ευθύνης για αυτό φέρει το μονό αμορτισέρ
που απορροφά αποτελεσματικά τις περισσότερες Η άποψή μας
ανωμαλίες του οδοστρώματος, με τις «ξερές» αντι- Αν αναζητάς ένα scooter με δυναμική εμφάνιση και
δράσεις, που βλέπουμε συνήθως σε scooter με δι- συμπεριφορά, το Mission 200 θα σε ικανοποιήσει
πλά αμορτισέρ, να απουσιάζουν. Το πιρούνι έχει πλήρως. Είναι ευέλικτο, πρακτικό και οικονομικό με
ποιότητα κατασκευής και κύλισης που δεν αφήνει πε-
ελαφρώς σκληρή λειτουργία, αλλά σε αποζημιώ- ριθώριο για παράπονα. Τιμολογιακά μπορεί να βρίσκε-
νει με σταθερότητα όταν στρίβεις με περισσότερα ται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά αξίζει
χιλιόμετρα. Η εικόνα των φρένων είναι αρκετά κα- κάθε ευρώ και αποτελεί μια πρόταση που δεν γίνεται
να παραλείψεις.
λή με σωστή προοδευτικότητα, ενώ δεν τους λείπει
η δύναμη με την ακινητοποίηση από τα 80 χιλιόμε-
τρα να γίνεται σε 29,7 μέτρα. Το ABS επεμβαίνει δι-
ακριτικά μόνο όταν και όπου χρειάζεται.
Η σέλα είναι σχετικά στενή, αλλά έχει μαλακό Με 17,5 ίππους είναι ένα από τα ισχυρότερα
αφρώδες. 200άρια της αγοράς.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα