Page 215 - scooter mototriti 01 Nοεμβρίου 2023
P. 215

Honda Forza 300
                                              Yamaha XMAX 300


        τους διακόπτες στο τιμόνι.                                        Τεχνικά xαρακτηριστικά
          Κινητήρας - Περιφερειακά                            Κινητήρας
          Ο γνωστός από την προηγούμενη γενιά Blue Core      Τύπος                             4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
                                                                                                           292
        κινητήρας των 292 κυβικών συνεχίζει να προσφέ-       Κυβισμός (κ.εκ.)                        70 x 75,9
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        ρει τις υπηρεσίες του στο ανανεωμένο XMAX 300        Συμπίεση (:1)                                  11
        αποδίδοντας 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ και 2,95    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)               27,6 / 7.250
                                                                                                  2,95 / 5.750
                                                             Ροπή (kg-m / σ.α.λ.)
        χλγμ. ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γί-   Τροφοδοσία                          Ηλ.Ψεκασμός
        νεται φυσικά με ηλεκτρονικό ψεκασμό και κατά τη      Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)              13,2
                                                                                                           3,6
        διάρκεια της δοκιμής η κατανάλωση δεν ξεπέρασε       Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                      Δ.Α
                                                             Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        τα 3,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το σύστημα ελέγ-      Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
        χου της πρόσφυσης προσθέτει ένα έξτρα επίπεδο        Τύπος                        Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        ασφάλειας  σε  ολισθηρούς  δρόμους,  ενώ  μπορεί     Διαδρομή (χλστ.)                              110
        να απενεργοποιηθεί.                                  Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις           Δύο αμορτισέρ
                                                                                                            79
          Σε  επίπεδο  δομικών  στοιχείων  και  περιφερεια-  Διαδρομή (χλστ.)                  Δ/267, 2Ε, ABS
                                                             Φρένα Ε (χλστ.)
        κών δεν έχουμε αλλαγές, καθώς το ατσάλινο σω-        Φρένα Π (χλστ.)                   Δ/245, 1Ε, ABS
        ληνωτό  πλαίσιο  είχε  κατασκευαστεί  εξ  αρχής  με     Τροχοί - Ελαστικά
        γνώμονα την ακαμψία, τη σπορ συμπεριφορά και         Ελαστικό Ε                            120/70-15’’
                                                             Ελαστικό Π
                                                                                                   140/70-14’’
        το χαμηλό βάρος, το οποίο δεν ξεπερνά τα 183 κι-
        λά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 13,2 λίτρων. Συ- 9,7 δευτερόλεπτα είναι ένα από τα γρηγορότερα
        νεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι το οποίο εδρά- 300άρια της αγοράς για να εκτοξεύεσαι από φανά-
        ζεται  σε  δυο  τιμονόπλακες,  όπως  συμβαίνει  στις  ρι σε φανάρι, ενώ αν αποφασίσεις να ανακαλύψεις
        μοτοσυκλέτες και διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση της  την τουριστική πλευρά του μπορείς να διατηρείς με
        προφόρτισης ελατηρίου. Στον τομέας των φρένων  άνεση ταχύτητες κοντά στα 120 χλμ. / ώρα έ χο-
        έχουμε έναν δίσκο 267 χιλιοστών εμπρός με διπί- ντας επιπλέον αποθέματα δύναμης όταν χρειαστεί.
        στονη δαγκάνα και έναν 245 πίσω, που επιβλέπο- Η ζελατίνα προσφέρει πολύ καλή κάλυψη από τον
        νται από δικάναλο ABS. Οι τροχοί των 15 και 14  αέρα και ιδιαίτερα στην πάνω θέση, αλλά αν είσαι

        ιντσών φορούν ελαστικά Michelin City Grip 2 δια- έως 1,70 έρχεται στο ύψος των ματιών και «κόβει»
        στάσεων 120/70-15 και 140/70-14 εμπρός και πί- το οπτικό σου πεδίο. Απολαμβάνεις υψηλή ποιότη-
        σω αντίστοιχα.                                       τα κύλισης και μπορείς να απλώσεις τα πόδια στο
          Στο δρόμο                                          κεκλιμένο πάτωμα, να ακουμπήσεις στην «πλάτη»
          Το φυσικό περιβάλλον το XMAX 300 δεν είναι  της σέλας ώστε να ταξιδέψεις ξεκούραστα, με άνε-
        άλλο από το κέντρο της πόλης και εκεί ξεδιπλώνει  ση και αρχοντιά.

        τις αρετές του. Το χαμηλό και σωστά κατανεμημένο
        βάρος σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τι-        Η άποψή μας
        μονιού και τις μαζεμένες διαστάσεις είναι τα συστα-     Η Yamaha είχε ήδη ένα πολύ καλό προϊόν στη μεσαία κα-
        τικά για κορυφαία ευελιξία για να κερδίζεις χρό-      τηγορία, οπότε αρκέστηκε σε μικρές, αλλά καίριες βελτιώ-
        νο σε κάθε διαδρομή. Ο κινητήρας χαρακτηρίζεται       σεις στο κομμάτι τις εμφάνισης και του εξοπλισμού, ώστε
        από στρωτή και γραμμική λειτουργίας χωρίς ίχνος       να φέρει το XMAX 300 στο σήμερα. Προσφέρει άνεση, χώ-
                                                              ρους και σπορ συμπεριφορά σε ένα πακέτο με δυναμικό και
        κραδασμών,  ενώ  συνεργάζεται  αρμονικά  με  την      σύγχρονο  σχεδιασμό.  Η  τιμή  του  δικαιολογείται  απόλυτα
        καλορυθμισμένη μετάδοση, που σου επιτρέπει να         από την υψηλή ποιότητα κατασκευής και κύλισης, ακλου-
        ελέγχεις με ακρίβεια την ταχύτητα του scooter μέ-     θώντας το δρόμο που χάραξε η οικογένεια των MAX και
                                                              έχει όλα τα προσόντα ώστε να συνεχίζει να πρωταγωνιστεί.
        σα στην πυκνή κίνηση. Ταυτόχρονα, με 0-100 στα
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220