Page 110 - scooter mototriti 01 Nοεμβρίου 2023
P. 110
Yamaha Nmax 155
που μπορεί να δεχθεί ένα full face κράνος και κά- Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβί-
ποια αντικείμενα ακόμη. Στην ποδιά υπάρχει ένα δων (VVA) εξακολουθεί να προσφέρει τις υπηρε-
ντουλαπάκι, που δεν κλειδώνει και ένας ανοικτός σίες του και στη νέα γενιά του μοντέλου, κάνοντάς
αποθηκευτικός χώρος με παροχή ρεύματος 12V. το να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Πιο συγκε-
Θα προτιμούσαμε να υπάρχει θύρα USB για να μη κριμένα, μετά τις 6.000 σ.α.λ, αλλάζει το βύθισμα
χρησιμοποιείς αντάπτορα. των βαλβίδων, ώστε να έχουμε δύναμη ψηλά και
Το πάτωμα δεν είναι επίπεδο, καθώς έχουμε κε- χαμηλή κατανάλωση, όταν κινούμαστε με χαμη-
ντρικό τούνελ, αλλά ο χώρος για τα πόδια είναι λές στροφές. Ακόμα μια προσθήκη που ανεβάζει
υπεραρκετός, ενώ υπάρχουν και δεύτερες πλατ- το τεχνολογικό υπόβαθρο του NMAX 155 είναι η
φόρμες αν θέλεις να… απλωθείς. Ο χώρος για τον υιοθέτηση συστήματος ελέγχου πρόσφυσης που
συνεπιβάτη είναι αρκετός για τα δεδομένα της κα- μπορεί να ακούγεται υπερβολικό για 155 κυβι-
τηγορίας και υπάρχουν εργονομικές χειρολαβές. κά, αλλά θα σε γλυτώσει από κάποιο απρόβλε-
Αν όμως είναι αρκετά ψηλός, οι αγκώνες σου θα πτο γλίστρημα.
βρίσκουν στα γόνατά του, όταν χρειαστεί να στρί- Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
ψεις πολύ το τιμόνι. Στον εξοπλισμό του NMAX Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει δεχθεί μι-
155 περιλαμβάνεται πλέον και το Smart Key, για κρές τροποποιήσεις με στόχο την συγκέντρω-
να μη χάνεις χρόνο ψάχνοντας το κλειδί. Νέα εί- ση των μαζών και άρα το καλύτερο ζύγισμα του
ναι και η LCD οθόνη που υιοθετεί την τεχνολογία scooter. Σε αυτό συμβάλει και το ρεζερβουάρ
CCU της Yamaha. Αυτή ανοίγει νέους διαύλους που βρίσκεται στο κεντρικό τούνελ. Στον τομέα
επικοινωνίας μεταξύ scooter και αναβάτη, καθώς των αναρτήσεων έχουμε δοκιμασμένες λύσεις,
κατεβάζοντας την εφαρμογή “MyRide” στο κινητό με το τηλεσκοπικό πιρούνι να συνεργάζεται με
και συνδέοντάς το με Bluetooth, έχεις πρόσβαση διπλά αμορτισέρ πίσω. Την πέδηση αναλαμβά-
σε διάφορες τεχνικές πληροφορίες που αφορούν νουν ένας δίσκος 230 χιλιοστών εμπρός και ένας
τη λειτουργία του scooter, ενώ μπορείς να βρεις ίδιας διαμέτρου πίσω με δαγκάνες δυο εμβό-
τη θέση που είναι σταθμευμένο. Η οθόνη διαθέτει λων, ενώ στάνταρ είναι το ABS. Οι τροχοί των 13
ταχύμετρο, ρολόι, στάθμη καυσίμου, θερμοκρα- ιντσών φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-13
σία ψυκτικού και trip computer. και 130/70-13 εμπρός και πίσω αντίστοιχα ενώ
Κινητήρας έχουμε μικρή αύξηση του συνολικού βάρους, το
Στον κινητήρα δεν έχουμε αλλαγές με το υδρό- οποίο φτάνει πλέον τα 131 κιλά πλήρες υγρών.
ψυκτο σύνολο των 155 κυβικών να αποδίδει 15 Στο δρόμο
ίππους στις 8.000 και 1,4 kgm ροπής, καλύπτο- Με το NMAX 155 συνειδητοποιείς γρήγορα
ντας πλέον τις Euro 5 προδιαγραφές. Είναι τε- ότι δεν χρειάζεσαι κυβικά και άλογα για να κι-
χνολογίας Blue Core με μειωμένες εσωτερικές νηθείς σβέλτα μέσα στην πόλη. Το τράβηγμα του
τριβές, που ωφελούν τις επιδόσεις και την κατα- κινητήρα είναι θετικό με τα 80 χιλιόμετρα να έρ-
νάλωση καυσίμου. Στην τελευταία συμβάλει και χονται γρήγορα στο κοντέρ, το οποίο θα δείξει
το σύστημα start – stop, που δίνει τη δυνατότητα μέχρι 115 σε κατάλληλες συνθήκες. Εντυπωσια-
απενεργοποίησης από κουμπί στο τιμόνι, με την κή είναι η απουσία κραδασμών σε όλο το εύρος
κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής να μην στροφών που σε συνδυασμό με την πολύ καλή
ξεπερνά τα 2,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Η χω- ποιότητα κύλισης κάνει ξεκούραστη κάθε μετακί-
ρητικότητα του ρεζερβουάρ έχει αυξηθεί φτάνο- νηση. Όταν ενεργοποιείται το VVA ανάβει η σχε-
ντας τα 7,1 λίτρα, που σημαίνει ότι κάνεις πάνω τική ένδειξη στην οθόνη και πράγματι νιώθεις τη
από 250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. διαφορά, με την απόκριση στο γκάζι να είναι πιο
Eπιστροφή στα περιεχόμενα