Page 18 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2021
P. 18

Benelli TRK 502 X



























































        θυμίζει τρικύλινδρο σύνολο. Η τοποθέτηση του τε- Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα επιβλητικό
        λικού ψηλότερα έχει και πρακτική αξία, καθώς πλέ- ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών της Marzocchi,
        ον δεν είναι ευάλωτο σε χτυπήματα από πέτρες, ρί- που έχει υποστεί βελτιώσεις στο εσωτερικό του και
        ζες και ότι άλλο μπορεί να χτυπήσει στο κάτω μέρος  δίνει διαδρομή 145 χιλιοστά στον εμπρός τροχό. Πί-
        της μοτοσυκλέτας.                                     σω έχουμε αλλαγές, καθώς το TRK 502 X “φοράει”

          Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα                        πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που δίνει διαδρο-
          Τη ραχοκοκαλιά της μοτοσυκλέτας αποτελεί ένα  μή 170 χιλιοστών, αντί των 145 της “απλής” έκδο-
        ατσάλινο χωροδικτύωμα που συνεργάζεται με ένα  σης. Μικρές αλλαγές έχουμε και στο σύστημα πέδη-
        όμορφο  ψαλίδι  κατασκευασμένο  από  ατσάλινους  σης με τις εμπρός τετραπίστονες δαγκάνες της πιο
        σωλήνες κυκλικής διατομής. Η γεωμετρία της εί- ασφάλτινης έκδοσης να δίνουν τη θέση τους σε δι-
        ναι πιο αργή σε σχέση με την ασφάλτινη αδερφή  πίστονες, με τους δίσκους να παραμένουν στα 320
        της και σε αυτό παίζει ρόλο και το αυξημένο βάρος,  χιλιοστά. Πίσω η διπίστονη δαγκάνα αντικαταστάθη-
        καθώς η ζυγαριά σταματά στα 235 κιλά με γεμά- κε με μονοπίστονη, η οποία εξακολουθεί να ενερ-
        το το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων. Πάντως, παραμέ- γεί σε δίσκο 260 χιλιοστών. Σύμφωνα με τη Benelli,

        νει “βράχος” σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες.  οι αλλαγές αυτές έγιναν με γνώμονα την οδήγηση
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     24
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23