Page 16 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2021
P. 16

Benelli TRK 502 X                                           BEST
                                                                                                           SELLING

          Άνεση – Εργονομία
          Από  την  επαφή  μας  με  την  “ασφάλτινη”  έκδο-
        ση γνωρίζαμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα άνε-
        το και φιλόξενο δίτροχο και αυτό δεν άλλαξε με τη
        σέλα να έχει πλούσιο αφρώδες και κρατά αναβάτη
        και συνεπιβάτη ξεκούραστους για πολύ ώρα. Αυτό

        όμως που άλλαξε είναι η απόστασή της από το έδα-
        φος, η οποία αυξήθηκε από τα 815 στα 840 χιλιο-
        στά. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι αναβάτες κάτω του
        1,70 θα φτάνουν ίσα - ίσα με τις μύτες των παπου-
        τσιών τους στο έδαφος, οπότε χρειάζεται ιδιαίτερη     Πρακτική η θύρα USB, θα θέλαμε να είναι σε
        προσοχή κατά το παρκάρισμα – ξεπαρκάρισμα και  λιγότερο εμφανή θέση.
        τις μανούβρες. Θα θέλαμε το τιμόνι να ήταν λίγο πιο

        φαρδύ, κάτι που θα έκανε πιο άνετη τη θέση οδή-
        γησης για τουριστική χρήση, αλλά τότε θα ήταν και
        πιο εύκολο να εγκλωβιστεί στην κίνηση. Προχωρώ-
        ντας στα υπόλοιπα στοιχεία του εξοπλισμού, η ψη-
        λή ζελατίνα συνδυάζεται με εκτροπείς αέρα αριστε-
        ρά και δεξιά από τον προβολέα, ενώ δεν λείπουν οι
        χούφτες με το συνολικό αποτέλεσμα είναι μια πο-
        λύ ικανοποιητική κάλυψη από τα στοιχεία της φύ-
        σης. Στάνταρ είναι το κεντρικό σταντ και η σχάρα, η
        οποία έρχεται στο ίδιο επίπεδο με τη σέλα του συ-     Ευανάγνωστα όργανα που παρέχουν όλες τις
                                                              απαραίτητες πληροφορίες.
        νεπιβάτη δημιουργώντας έναν μεγάλο, ενιαίο χώρο
        φόρτωσης. Την ενημέρωση του αναβάτη αναλαμ-
        βάνουν  το  αναλογικό  στροφόμετρο  και  η  ψηφια-
        κή οθόνη στα αριστερά του, η οποία παρέχει όλες
        τις απαραίτητες πληροφορίες. Τέλος, στη δεξιά με-
        ριά του φαίρινγκ υπάρχει θύρα USB για τροφοδο-
        σία συσκευών.
          Κινητήρας

          Η έκδοση “Χ” του TRK 502 δεν έχει κάποια δι-
        αφορά στον κινητήρα με σχέση με την ασφάλτινη,
        οπότε το δικύλινδρο εν σειρά, υδρόψυκτο, τετρα-       Όμορφη λεπτομέρεια ο λασπωτήρας.
        βάλβιδο σύνολο των 499,6 κυβικών εξακολουθεί  Ιδιαίτερης σχεδίασης το ψαλίδι.
        να αποδίδει 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 κι-
        λά ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Μπορεί να οδηγηθεί από  αλλά χαρίζει ικανοποιητικές επιταχύνσεις εν κινή-
        κατόχους διπλώματος Α2 και καθώς απευθύνεται  σει. Η αλλαγή της συγκεκριμένης έκδοσης, όπως
        και σε νέους αναβάτες, έχει ομαλή απόδοση, χω- αναφέραμε και πιο πάνω, εντοπίζεται στο σύστημα
        ρίς ξεσπάσματα. Συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτή- εξάτμισης, το τελικό της οποίας βρίσκεται πλέον πί-
        των 6 σχέσεων με αρκετά πυκνή κλιμάκωση, που  σω και ψηλά. Ο ήχος του κινητήρα είναι πιο μπάσος

        μπορεί να περιορίζει την τελική στα 180 χιλιόμετρα,  και δυνατός, ενώ παράγεται και ένα σφύριγμα που

                                               23   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21